Sorea posa en marxa un sistema de cita prèvia

La companyia de subministrament d'aigua reforça els canals d'atenció no presencials

Aparador

Sorea posa en marxa un sistema de cita prèvia
Sorea posa en marxa un sistema de cita prèvia

Sorea, companyia gestora del cicle integral de l’aigua, ha reforçat els canals d’atenció no presencial per protegir la seguretat i la salut dels treballadors i dels usuaris. La companyia ha posat en marxa un sistema de petició de cita prèvia per als usuaris que requereixin fer un tràmit de forma presencial.

En sol·licitar la cita s’intenta resoldre la petició de manera telefònica i, en cas que no sigui possible, s’assigna dia i hora per ser atès presencialment en una oficina.

Per això Sorea ha incrementat el nombre de persones destinades a l’atenció telefònica i ha millorat els procediments i controls de qualitat i temps d’atenció, així com el control de les gestions realitzades per internet i correu electrònic. De fet, durant el confinament s’han atès més de 80.000 gestions telemàtiques i telefòniques, un 96% de les quals s’han resolt en menys de 24 hores.

Informar a Sorea el telèfon mòbil i el correu electrònic és clau, per exemple, per rebre les factures per correu electrònic o rebre avisos de consum excessiu, d’incidències en el pagament o d'avaries a la xarxa.

A més, per fer una gestió o consulta –com veure les factures o pagar els rebuts– es pot fer a través del web www.sorea.cat, amb un termini màxim de resposta de 24 h en dies laborables. A més, l’atenció telefònica es manté de 8 a 21 h. I també disposa dels telèfons 24 h per comunicar incidències a la xarxa d’aigua o lectures del comptador.

Sorea també treballa en el desplegament de la telelectura per tenir control diari del consum, la contractació digital, la simplificació de la firma de documents, l’atenció per Whatsapp o el xat online, entre d’altres.

Sorea
avinguda Sant Esteve, 67 · Granollers
Tel. 93 495 35 40 · 900 30 40 70
www.sorea.cat

Edicions locals