Els treballadors han de tenir cura dels detalls a la feina

Helpoint Serveis, consultoria en recursos humans

Aparador

Els treballadors han de tenir cura dels detalls a la feina
Els treballadors han de tenir cura dels detalls a la feina

Ara, més que mai, s’han de cuidar els detalls amb els clients i els col·laboradors amb els quals es relacionen les empreses. La Covid-19 ha modificat els hàbits de consum, les necessitats, les relacions com la sensibilitat de les persones. És temps de fidelitzar, acompanyar i generar confiança.

Un somriure, una mirada, una acció de suport per facilitar l’accés al servei o producte, com l’atenció i l’orientació són de vital importància. No es pot deixar perdre cap client, si es gestiona inadequadament per presses o per manca d’informació pot denotar falta d’interès i es pot tancar la porta a una entrada de facturació.

El to de veu, l’expressió, l’aparença i l’actitud ens diferencien de la competència, essent la comunicació verbal i no verbal l’avantatge per tenir èxit en les relacions professionals. Cal treballar la motivació, l’entusiasme com el positivisme; evitant una reacció sense gesticulació ni expressió. Aquests trets aporten valor emocional al negoci i eviten queixes o reclamacions. 

És hora d’aportar i d’opinar, de responsabilitzar-se i de comprometre’s actuant proactivament. Cal connectar amb les persones, potenciar la personalització i entrenar l’energia. La venda i el tracte amb el client depèn del propi estat d’ànim com de l’empatia.

Hem de ser conscients del context, del que pensem, de com ho expressem als altres, observant com s’interpreta i es percep el missatge. Mostrant-nos resolutius per atendre en benefici de les persones com de l’empresa, perquè el receptor obtingui una bona imatge corporativa de la marca de l’organització.

Helpoint Serveis
Consultoria de Recursos Humans
Tel. 93 170 21 90
Horari de dilluns a divendres de 9 a 17 h
www.helpointserveis.com · info@helpointserveis.com

Edicions locals