Hyundai celebra 30 anys a l'Estat com a marca de referència

Entre gener i setembre d'aquest any, la firma coreana ha assolit el 7,5% de matriculacions

Aparador

Hyundai celebra 30 anys a l'Estat com a marca de referència
Hyundai celebra 30 anys a l'Estat com a marca de referència

Hyundai celebra el seu 30è aniversari a l'Estat com la quarta marca amb més vendes i amb el Tucson com a model líder del mercat. En aquests 30 anys, més d'un milió de clients han confiat en Hyundai, una marca reconeguda pel disseny avantguardista dels vehicles i per l'avançada tecnologia que incorporen, centrada en l'eficiència i la sostenibilitat. La política d'ajuda i compromís amb el client de Hyundai ha portat la marca a aconseguir, el 2021, el premi a la millor estratègia en experiència de client.

Des del 1992, Hyundai ha experimentat una evolució sense precedents per situar-se com una de les marques més ben valorades i més triades per tota mena de clients. Els darrers anys, la firma coreana ha continuat creixent en quota de mercat fins a assolir el 7,5% entre el gener i el setembre d'aquest any gràcies a les més de 45.000 matriculacions registrades.

La contribució més gran a aquesta xifra prové del Hyundai Tucson, que en aquests 30 anys ha seduït 200.376 clients, tant en la denominació actual com en l'anterior (ix35). A més, el SUV compacte de la marca avança a passos de gegant aquest exercici per convertir-se en el primer model de la firma a coronar-se com el cotxe més venut de l'any. I ho fa després de liderar el mercat amb una gran superioritat des d'inicis d'any: entre gener i setembre, el Tucson ha signat un total de 17.119 operacions, 2.326 més que el seu immediat perseguidor.

En aquests 30 anys també ha estat molt important l'aportació del Hyundai i30, segon cotxe més venut per la marca a Espanya, amb 134.942 matriculacions. A continuació, hi ha tot un clàssic, el Hyundai Accent; del primer gran impulsor de la marca al mercat espanyol es van vendre 111.561 unitats durant tota la seva vida comercial. La bona acollida de models actuals com l'i20 i el Kona també han ajudat de manera important a superar la barrera del milió de matriculacions.

D'altra banda, durant aquests 30 anys, Hyundai Motor Espanya ha desenvolupat una completa agenda d'accions de responsabilitat social corporativa, d'acord amb la missió Progress for Humanity implantada a Hyundai Motor Company des del seu naixement a Corea el 1967.

Motorprim
avinguda Puigcerdà, 14 - Lliçà de Vall
Tel. 93 706 00 42 - www.motorprim.es

Edicions locals