CaixaBank sortejarà polseres contactless amb 100 euros als clients que comprin al Mercat de Sant Carles

La iniciativa s'allargarà cinc setmanes i s'adreça a les compres amb targetes, braçalets i telèfon mòbil

Economia

CaixaBank ha engegat una iniciativa del programa CaixaNegocis al Mercat de Sant Carles de Granollers que pretén incentivar-hi les compres amb qualsevol solució de pagament electrònic. Així, durant cinc setmanes, els clients de l'entitat bancària que hi comprin amb targetes, polseres contactless o telèfon mòbil (a través de l'aplicació CaixaBank Pay) entraran en el sorteig de 300 braçalets contactless carregats amb 100 euros.


"La iniciativa se situa dins de les accions de suport al petit comerç i de foment dels nous mitjans de pagament que l'entitat financera ha engegat, tant per a clients titulars de mitjans de pagament de l'entitat com per a comerços", indiquen des de CaixaBank.

Així doncs, per cada compra es lliurarà una participació al sorteig. Per aproparels nous mitjans de pagament als clients, les polseres que es lliurin estaran personalitzades amb un disseny exclusiu per aquesta acció, que es desenvoluparà als principals mercats de les diferents poblacions de Barcelona.

Després del sorteig, que es realitzarà una vegada finalitzi la campanya, els 300 guanyadors rebran la notificació a través de la seva oficina. A més, l'entitat financera sorteja cada dia, fins a la fi de la promoció, 44 tiquets de compra de 10 euros, que els clients poden aconseguir en realitzar les seves compres als diferents mercats, de la província de Barcelona inclosos en la promoció, amb qualsevol mitjà de pagament de CaixaBank.

Les parades participants en la promoció estan degudament identificades amb la senyalització corresponent a la tecnologia contactless, de manera que és molt senzill identificar les parades a on aconseguir els premis.

Edicions locals