Sastre denuncia la “miopia de Mayoral” en el comunicat que ha fet sobre les detencions de Cuixart i Sànchez

El portaveu i regidor de l’Ajuntament del PDeCAT-Demòcrates considera inadmissible el posicionament del primer secretari del PSC, Miquel Iceta

Política

En finalitzar l’acte convocat aquest matí a la Porxada per l’ANC i Òmnium per reclamar la llibertat de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez, Àlex Sastre, regidor de l’Ajuntament i portaveu del PDeCAT-Demòcrates, ha criticat el comunicat que sobre la detenció d’aquests dos líders ha fet l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral.

Segons Sastre, “Mayoral ha mostrat una gran miopia política en demanar la dimissió de Rajoy i no anar més enllà de les responsabilitats que tenen també partits com el PSOE i Ciutadans”.

“El que hauria de fer Mayoral és posar ordre en el seu partit i no admetre declaracions com les que ha fet el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, sobre les detencions, ja que diu que ‘la decisió ens sembla desproporcionada’. Vol dir això que està d’acord amb bona part de la decisió de la jutge?”, ha conclòs

Edicions locals