DFactory dobla l'afluència de públic de l'any passat

Els organitzadors donen per consolidat el mercat de petits creadors

Economia

DFactory dobla l'afluència de públic de l'any passat
DFactory dobla l'afluència de públic de l'any passat

Els organitzadors del DFactory, el mercat nadalenc de petits creadors i dissenyadors emergents centrat en els àmbits de la moda, els complements, la decoració i la gastronomia, instal·lat a Roca Umbert els dies previs a Nadal, han fet balanç de l'edició d'enguany, la quarta consecutiva.

Han valorat de manera "molt positiva" tant l'afluència de públic com el volum de vendes i la satisfacció dels 55 expositors. "No hem pogut comptabilitzar el nombre exacte de visitants, però estem segurs que hem duplicat l'assistència de l'any passat", diu Àlex Marés, qui també destaca la bona acollida dels tallers i activitats paral·leles organitzades durant l'esdeveniment. "Hem fet ple a tots els tallers, i de cara a l'any que ve ja ens hem proposat ampliar el programa", explica.

També de cara a l'any vinent, l'organització es planteja créixer en metres quadrats. "Encara és aviat per parlar-ne, però vist l'èxit d'aquest any ens agradaria créixer i poder incorporar més espai", apunta.

D'altra banda, la principal novetat d'aquest any, el Petit DFactory, el mercat dedicat als productes artesanals infantils i familiars creats per dissenyadors i artesans emergents, amb una trentena d'expositors i celebrat per primera vegada les tardes del 3 i 4 de gener, no ha tingut el resultat que s'esperaven els organitzadors.

"Ha passat gent, però les visites no s'han traduït en vendes", lamenta Marés. Per això avança que de cara a l'any vinent "caldrà polir i millorar algunes coses, i potser programar-lo en cap de setmana".

 

Edicions locals