Gran Centre enceta unes RedBaixes centrades en els productes de temporada

Els comerciants participen en un anunci de televisió per promocionar la campanya

Economia

Gran Centre enceta el període de RedBaixes centrat en els productes de temporada
Gran Centre enceta el període de RedBaixes centrat en els productes de temporada

Divendres arrenquen les RedBaixes de Gran Centre, una campanya amb la qual els comerços i serveis del centre de la ciutat avancen dos dies la temporada oficial de rebaixes –que tradicionalment comença l'1 de juliol, una data que la majoria d'establiments continuen mantenint malgrat que la llei de comerç dóna flexibilitat als períodes de rebaixes–.

D’aquesta manera, més de 80 establiments i serveis ja oferiran ofertes i descomptes divendres i dissabte, des de preus rebaixats fins a promocions especials. "L’objectiu és potenciar el comerç de la ciutat, sobretot els serveis de qualitat i de proximitat, sense perjudicar la resta del comerç", explica Ernest Sugrañes, gerent de Gran Centre.

Entre els establiments que hi participaran, una xifra semblant a la de l'any passat, n’hi ha de moda i complements, serveis de tota mena i, sobretot, els establiments que ofereixen productes de la temporada d'estiu. "Malgrat que les rebaixes continuaran la setmana que ve, sempre són els primers dies quan hi ha els aparadors plens, les botigues tenen estoc i hi ha més quantitat i més qualitat de productes", diu Sugrañes.

Com a novetat d’enguany, Gran Centre ha editat un anunci de televisió en què participen els mateixos comerciants, i, a diferència d'altres accions de promoció comercial, ha decidit no programar activitats paral·leles "per donar tot el protagonisme als comerços i els associats".

Les RedBaixes de Gran Centre es van celebrar per primera vegada el 2012 inspirant-se en el Red Day. En aquella primera edició van participar-hi una quarantena de comerços, i el dia d'avui ja són més de 80 els associats a Gran Centre que hi participen.

Edicions locals