Grup Montaner assoleix una facturació de 5 milions d'euros a Granollers

Quality, àrea de treball temporal, compleix 25 anys amb un 15,8% de creixement respecte al 2018

Economia

Joan Montaner, director general del Grup Montaner
Joan Montaner, director general del Grup Montaner

Grup Montaner, holding d’empreses líder en serveis de recursos humans, va tancar el 2019 amb un rècord de facturació de 5 milions d'euros a Granollers i un creixement del 76,3% i, a nivell global, la marca assoleix els 82,8 milions d’euros i un creixement del 10,8% respecte al 2018.

Segons assenyalen fonts del grup, 2019 va ser un any "centrat en la innovació per reforçar la seva posició al mercat i ser més competitius". El grup, amb oficines a Espanya, Andorra i França, compta amb tres línies de negoci. Una especialitzada en selecció, formació i consultoria, una altra en treball temporal i una altra en outsourcing.

Pel que fa a Quality, la línia de negoci especialitzada en la selecció de treball temporal, ha complert 25 anys aconseguint una facturació de 47,4 milions d’euros i un creixement que es situa en el 15,8% l’any del seu aniversari, amb més de 30 oficines repartides per Espanya i Andorra.

Aquest 2020 la marca té com a objectiu reforçar la seva notorietat al Vallès, de les seves oficines de Granollers i Barberà del Vallès. Totes dues acumulen 10,5 milions d’euros de facturació al 2019.

Per la seva banda, la línia de negoci d’externalització (outsourcing), TQ Servicios, ha crescut un 11,3% i va aconseguir una facturació rècord el 2019 de 34,8 milions d’euros. Entre els sectors estratègics en què opera aquesta unitat de negoci hi ha la logística i el transport, l’alimentació (especialment el sector càrnic), així com la indústria i l'hostaleria.

Per al 2020, el grup s'ha proposat optimitzar els processos i minimitzar els riscos, reforçar el lideratge de les marques del grup Montaner i "no perdre de vista l’objectiu, que són les persones”, afirma Joan Montaner, director general del grup.

A més, aquests dies, a causa del Covid-19, el grup reforça els seus serveis de consultoria online en gestió del canvi, "ja que la situació actual requereix mesures que afecten directament a l’àmbit laboral", mentre que en relació amb el treball temporal es reforça en els sectors càrnic, de l’alimentació i d’higiene industrial, que representen un 63% del volum del grup.

Nova app Quality

La línia de treball temporal ha evolucionat millorant i innovant els seus serveis per a clients i empleats. Ha creat la seva pròpia app de treball Quality, que compta actualment amb més de 2.000 descàrregues, ha implantat la firma digital amb més de 12.000 contractes i 23.000 documents firmats, fet que suposa un elevat estalvi en costos i temps de gestió. També ha renovat l’àrea online de clients i permet fer la majoria de gestions de forma virtual, amb un major control administratiu del client.

A dia d’avui, el grup compta amb 36 oficines i un equip de 3.500 treballadors especialitzats de forma directa i indirecta. "Oferim un servei integral basat en alts estàndards de qualitat, gestionant perfils directius i professionals qualificats, sempre amb l’objectiu de posar a les persones al centre de la seva estratègia", assegura Montaner.

Edicions locals