Estabanell reprèn l'atenció presencial a les seves oficines

Per fer-ho cal demanar cita prèvia a través del web o el telèfon

Economia

La nova seu d'Estabanell al carrer Ponent
La nova seu d'Estabanell al carrer Ponent

Després de quatre mesos amb les oficines d’atenció presencial tancades per qüestions de seguretat i salut, les oficines d’atenció al client d’Estabanell Energia de Granollers i Tona van reobrir les portes el passat 27 de juliol.

Ho han fet, però, amb un nou sistema d’atenció amb cita prèvia com a mesura essencial de prevenció i protecció de la salut tant de clients com de professionals. La cita prèvia ja es pot sol·licitar a través del web www.estabanellenergia.cat i del telèfon 900 250 260 i es pot seleccionar anticipadament el servei que es necessita realitzar de forma presencial, per a garantir una atenció individualitzada eficient al client.

L’obertura de les oficines d’Estabanell Energia suposa, a més, la posada en marxa de la nova oficina de Granollers del carrer Ponent, 1, on s’ha traslladat temporalment el servei des del carrer del Rec, 26, en motiu de les obres d’adequació de les històriques instal·lacions d’Estabanell. La nova oficina de la Garriga (carrer Banys, 3), encara en obres, romandrà tancada fins que finalitzin els treballs al setembre.

Atenció telemàtica i telefònica

Des del 16 de març, quan tot el servei personalitzat d’atenció al client es va derivar a l’atenció per correu electrònic i per telèfon, l’equip d’ATC ha atès un total de 12.540 trucades i 8.400 correus electrònics.

Edicions locals