Adrià Martínez, al set ideal de la Copa del Rei 2021
El jugador del Fraikin Granollers ha estat inclòs com a millor extrem esquerre
Adrià Martínez ha estat inclòs al set ideal de la Copa del Rei 2021, que va acabar diumenge amb el Barça com a campió de la competició. L'extrem esquerre del Fraikin Granollers és un dels imprescindibles en l'esquema tàctic d'Antonio Rama i ara ha rebut el reconeixement de la federació espanyola.
El de les Franqueses va marcar tres gols als quarts de final contra l'Ángel Ximénez Puente Genil i un gol a la semifinal contra el FC Barcelona. El conjunt granollerí va caure eliminat a les semifinals contra el Barça.
La resta de jugadors del set ideal són Gonzalo Pérez de Vargas (FCB) a la porteria, Dika mem (FCB) al lateral dret; Tin Lucin (Ademar) al central, Joan Azkue (Bidasoa) al lateral esquerre; Aleix Gómez (FCB) a l'extrem dret i Rubén Marchán (Ademar) al pivot.
? @ComunidadMadrid y @MADRID nos presentan el ? ????? de la #CopaRey2021
— RFEBalonmano (@RFEBalonmano) March 8, 2021
✔️ POR - @PerezdVargas
✔️ CEN - Tin Lucin
✔️ LTI - @jonazkue25
✔️ LTD - @DikaMem
✔️ EI - @amartinezbages
✔️ ED - @aleixgomez11
✔️ PIV - @R_Marchan94
#️⃣ #MadridHandballCapitalpic.twitter.com/eC3FnNLIVH