El Club Bàsquet visita la pista del penúltim classificat, el Círcol Badalona
Pel que fa a l'equip sènior femení, rebrà dissabte el Balaguer
El CB Granollers reprendrà diumenge la Copa Catalunya amb la disputa de la sisena jornada a Badalona, contra el Círcol de Badalona. L'equip badaloní ocupa el penúltim lloc de l'agrupació amb només una victòria, que va aconseguir en l'últim duel de fa dues setmanes a la pista de l'Escola Sant Gervasi de Mollet per un contundent 59 a 81. Ramon Gotzens va ser el màxim anotador a la pista molletana, amb 19 punts, que la defensa granollerina haurà de vigilar.
El CBG ocupa el sisè lloc amb un balanç de tres victòries i dues derrotes i és un dels aspirants per lluitar per les primeres places de la Copa Catalunya. En l'últim partit disputat, fa dues setmanes, el Granollers va perdre a casa contra el Montgat.
Pel que fa al sènior femení, és penúltim del grup 1 de la Copa Catalunya amb dues victòries i tres derrotes. Dissabte, rebrà (17.45h) el Balaguer, que ocupa el quart lloc per la cua amb la mateixa dinàmica que les granollerines.