Gran Centre renova la seva targeta de fidelització

És la primera targeta de crèdit que s'activa arran de l'acord entre un banc i una associació de comerciants

Economia

Gran Centre renova la seva targeta de fidelització
Gran Centre renova la seva targeta de fidelització

Gran Centre Granollers ja disposa de la versió actualitzada i millorada de la històrica targeta de crèdit i fidelització de l'entitat. "Després de llargues negociacions i d'un treball intens, la targeta de crèdit de Gran Centre ja és una realitat", afirmen des de l'associació de comerciants, que ara fa uns mesos va presentar l'acord amb CaixaBank que ho ha fet possible. De fet, aquesta és la primera targeta d'aquestes característiques que es posa en marxa a l'Estat gràcies a l'acord entre una entitat bancària i una associació de comerciants.

La nova targeta incorpora xip i contactless, i permet fer compres online amb més comoditat. A més, també està disponible per a qualsevol dispositiu mòbil (ApplePay, SamsungPay, CaixabankPay, GarminPay). La novetat principal, però, és que la targeta passa a ser universal i es pot utilitzar a tots els comerços, independentment de si estan associats a l'entitat o no. Funciona, per tant, com una Visa clàssica; es pot fer servir a tot arreu, però en el cas dels comerços adherits a Gran Centre els pagaments es poden fraccionar a 1, 2 o 3 mesos, sense interessos per als clients.

A més, la nova targeta permet continuar gaudint de promocions constants i exclusives per als clients de Gran Centre, així com dels descomptes que ofereixen els establiments i serveis associats. En aquest sentit, la targeta manté la personalitat, la imatge i els valors de moneda pròpia i solidària que han estat la insígnia de l'associació durant 25 anys. Els beneficis que generi la targeta revertiran directament en accions que duen a terme entitats socials del territori.

Edicions locals