Antonio García renova amb el Fraikin fins al 2025

El capità continuarà al Palau d'Esports dues temporades més

Esports

Antonio García renova amb el Fraikin fins al 2025
Antonio García renova amb el Fraikin fins al 2025 | BMG

Redacció

Després d'una setmana convulsa amb la dimissió de tres responsables de l'àrea esportiva i l'anunci de la marxa a final de temporada d'Esteban Salinas, el BM Granollers ha celebrat la renovació del capità del Fraikin, Antonio García Robledo. El llagostenc renova per a dues temporades més amb l'equip del Palau d'Esports, és a dir, fins al juny del 2025.

"El jugador ha estat un dels pilars de l'equip aquesta temporada i ha demostrat passió, veterania en un equip jove i ambiciós", ha valorat positivament el BMG en un comunicat la renovació d'Antonio García Robledo. El lateral, format al BMG, és la referència del Fraikin als seus 38 anys. De fet, ha defensat la samarreta del Fraikin en tres etapes diferents: del 2003 al 2011; el curs 2018-19; i en l'actualitat des de la seva arribada d'una cessió al Nantes a l'estiu del 2020. També ha jugat en altres equips de renom, com ara l'Ademar de Lleó, el PSG o el Barça.

D'aquesta manera, Antonio García podrà celebrar la renovació a pista el pròxim divendres en el clàssic català de la lliga Asobal contra el FC Barcelona, al Palau d'Esports (20 h). Cal recordar que el club ja ha posat a la venda les entrades del derbi amb un preu de descompte durant aquesta setmana. 

 

Edicions locals