El Fraikin tanca la preparació amb dues derrotes a França i un triomf
El pròxim partit serà ja oficial i contra contra el Barça, el 3 de febrer al Palau d'Esports (20.05 h)
El Fraikin Granollers ha tancat la preparació del mes de gener amb dues derrotes, a França, i una victòria contra el Sant Quirze (26-32). L'equip dirigit d'Antonio Rama ha preparat una petita pretemporada durant la competició s'ha vist aturada per la disputa del Mundial d'handbol, que acaba diumenge.
Fa una setmana, l'equip granollerí va guanyar a la pista del Sant Quirze i aquesta setmana va disputar dos partits a terres franceses, que van acabar amb dues derrotes. Dimecres contra el Nimes, per 37 a 32; i dijous contra el Frontignan, per 41 a 37.
Aquests tres partits han estat imprescindibles per agafar el ritme de partit necessari per a la represa competitiva. El primer duel del Fraikin serà dels més exigents perquè el pròxim divendres, 3 de febrer, jugarà a casa la primera jornada de la segona volta i ho farà contra el totpoderós FC Barcelona -les entrades ja estan a la venda-. Els vallesans ocupen el segon lloc i voldran donar la sorpresa per escurçar la diferència amb el líder, que sembla avui dia intocable a la lliga Asobal.