Judith Calvo i Mireia Hernández, subcampiones d'Espanya

El CNG suma tres medalles absolutes a l'estatal de Mallorca amb una plata i dos bronzes

Esports

Judith Calvo i Mireia Hernández, subcampiones d'Espanya
Judith Calvo i Mireia Hernández, subcampiones d'Espanya | CNG

Redacció

El Club Natació Granollers ha guanyat tres medalles en el Campionat d'Espanya absolut de natació artística, que va tenir lloc el cap de setmana a Mallorca. El club va penjar-se una plata i dos bronzes, a més, en categoria júnior també va pujar al podi amb un or i una plata. 

El duet de Judith Calvo i Mireia Hernández va aconseguir proclamar-se subcampió d'Espanya. També van penjar-se un bronze l'equip acrobàtic i al solo, Calvo. Pel que fa en la categoria júnior, l'equip de rutina acrobàtica es va proclamar campió d'Espanya i l'equip de lliure, subcampió estatal. També van fregar el podi les júnior Valèria Parra, amb un quart lloc al solo lliure i el duet de Parra amb Irene Garrido. 

Convocades amb la selecció júnior

Quatre nedadores de la delegació júnior granollerina han estat seleccionades amb la selecció espanyola júnior. Irene Garrido, Aitana Navarro, Carla Lorenzo i Valèria Parra formaran part de la pròxima convocatòria júnior estatal. 

Edicions locals