Ca l'Espinasa

L'opinió dels lectors

Moltes gràcies per la vostra dedicació a la nostra ciutat.

La notícia de l’any a Granollers és que ens deixa un comerç tradicional de tota la vida de gairebé 160 anys d’història. Es va fundar el 1847 la pastisseria fleca Ca l’Espinasa, situada a la plaça de la Corona. Sempre ha estat al costat de les tradicions culturals de Granollers es diguin Fires i Festes de l’Ascensió, Festa Major o Festes de Nadal.

Recordo que quan existien Revista del Vallès i Plaça Gran, quan feien els extres de l’Ascensió, la Festa Major i Nadal, Ca l’Espinasa sempre hi publicava publicitat. I, per descomptat, van ser els impulsors i els guanyadors del Rajol de Festa Major, que és les postres de Granollers per excel·lència.

Els Mc Hagum (Blaus) també us donem les gràcies per les tapetes amb cervesa que ens donàveu quan cada dijous de Festa Major us fèiem un parell de balls davant del local. Us enyorarem.

El dia 31 de març d’enguany, abaixaran les persianes ja per sempre. Des d’aquesta carta vull donar les gràcies a la gent que ha portat l’Espinasa: la Lola, la Susi i en Ramon. Estic segur que us trobarem a faltar. Com no, també trobarem a faltar els tortells dels diumenges i els torrons nadalencs de Ca l’Espinasa. I, és clar, agrair a tots els treballadors i treballadores de Ca l’Espinasa la gran tasca que heu fet durant tots aquests anys a la nostra ciutat.

Em vull recordar dels pastissos de xocolata de la Mitja Marató amb el nino a sobre, que també trobarem a faltar. Per acomiadar-me i donar-vos les gràcies, sé que també havíeu anat a algun partit del BMG per donar-li suport. I per últim, i no em vull allargar més, com diem en el BM Granollers: “Pit i collons!”. Visca Ca l’Espinasa i Granollers!

Francesc Payàs Lanza

Edicions locals